Service & support

Service & support

Recab levererar högkvalitativa, robusta system och lösningar som används i tuffa miljöer som tex extrema temperaturer och höga chock- och vibrationsnivåer.

Våra lösningar återfinns därför inte bara i kritiska tillämpningar och marknader som försvar, transport och offshore, men även i telekom-, automations- och kontrollsystem för realtidsövervakning där hög pålitlighet krävs dygnet runt, varje dag.

Vårt engagemang för er framgång sträcker sig bortom design och support av de hårdvarulösningar som vi tillhandahåller, eftersom vårt team av försäljare och skickliga ingenjörer engagerar sig i systemets och kundens krav ur systemsynpunkt. Genom att förstå systemarkitekturen och applikationens mjukvara, kan vi finna grundorsaken och snabbt lösa eventuella problem, vilket våra kunder uppskattar.

Om du har problem med din Recab-produkt, skicka ett mail till support@recab.com eller ring + 46 8-683 03 00. Om ditt problem inte kan lösas av vår supportavdelning återkommer vi med ett returformulär (Return Material Authorization – RMA). Formulär för RMA kan utfärdas av följande skäl: reparation, garantireparation eller produktuppgradering.